Rai Vereniging

LET OP! Deze workshop is inmiddels vol. U kunt zich wel aanmelden voor de reservelijst. Bij voldoende interesse wordt deze workshop nogmaals gehaald.

Op 2 april 2019 wordt een workshop lijmen in de carrosserie- en trailerbouw georganiseerd. Er zijn diverse ontwikkelingen op het gebied van lijmen. Zo veranderen lijmen, maar ook de toepassingen. Er worden nu andere materialen toegepast, meerdere verschillende materialen en materialen die niet meer gelast of gebout kunnen worden moeten toch verbonden worden. Lijmen is dan noodzakelijk.

Om het lijm proces te borgen is in Duitsland de DIN2304 ingevoerd. Deze norm schrijft voor dat processen geborgd moeten worden zodat altijd de kwaliteit gegarandeerd kan worden.
Het op niveau houden van kennis over lijmen is belangrijk. Lijm technieken moeten goed uitgevoerd worden om de beste hechting te krijgen.

Bekijk het volledige programma >

Aanmelden "Workshop lijmen in de carrosserie- en trailerbouw"
Helaas is de workshop vol geboekt. Heeft u interesse? Laat het ons weten dan zetten we u op de reserve lijst. Bij voldoende interesse wordt deze workshop nogmaals georganiseerd.

Rai Vereniging
Social media